Wednesday, June 16, 2010

Saya nak, nak, nak, nak, naaaaaaaakkkkk

Saya nak tulis apa yang saya rasa saya nak. Nak? Korang xnak? Xkisah. Saya tetap Nak jugak. Ha.Ha.Ha

>> Saya nak berlari-lari riang kat padang rumput yang luas cam kat New Zealand ni. Walaupun cam ngengade jek, tapi xkesah, NAK jugak.Best kan? Hu.Hu.Hu.

>> Pas dah penat berlari2 riang nak berehat-rehat sambil makan kat bawah pokok Pohotukawa ni and tengok pemandangan alam yg santekkk. SERONOK!


 Pokok Pohotukawa yang berbunga tyme awal musim panas

>> Saya nak buat luncur ais dengan penoh bergaya kat kutub selatan besama2 penguin kat sana.


Mungkin boleh jumpa Pingu ngan family dia jugak kan nt. Owh, Pasti sangat gembira. Ki.Ki.Ki

>> Saya nak buat SkyDiving cam ni pastu nak sentuh awan dengan tangan and taw camane rasa awan yang sebenarnya.


>> Saya nak makan banyak2 semua makanan yang sedap3 dan saya suka pastu xyah risau yang saya akan jadi gemuk. Owh. Ha.Ha.Ha

Nak makan makanan yang sedap camni, makan dan terus makan tanpa berfikir berapa banayk kalori, kolesterol or lemak didalamnya. 

Nyum.Nyum. And walaupun makan sebanyak2nya, saya xkan jadi macam ni.
Ngeh.Ngeh.Ngeh. Xtaw la gamba anak sape ni haih. Sile diet ye dik. Hik.Hik.Hik.

>> Saya nak maintain cun je camni xkiralah berapa pinggan nasik pon yang saya makan sehari. Hi.Hi.Hi

Ahaks. Cun ke. Aah. Memang cun pun. Biarlah wapaupun nmpk cam perasan je. Kih.Kih.Kih.

>> Saya nak kereta AUDI ni. Nak sangat!!!
Audi TTS Roadster ni. Sapa boleh tolong belikan satu. NAK!.

Pastu boleh meluncur laju kat jalan raya cam kete lumba kat litar sepang tuh dan x kena saman cam cik wani. Kih.Kih.Kih.

Kalau xdapat Audi ni, dapat BMW ni pon ok gak.
  BMW M6 Coupe. Lalala. menyanyi riang kalau dapat drive kereta ni.

Tapi kalau dapat Myvi je sekarang ni pon saya akan terima. Ok Mak? Kih.Kih.Kih. Apa2 pun masih berazam dan akan berusaha gak nak dapatkan kereta kat atas ni. Uhuk.

>> Saya nak benda ni. Nanti boleh ambik gambar banyak3. Ngee~

EOS D5 Canon. 

Tapi harga anda wahai en kamera adalah sangat mahal. Mungkin kena tunggu lama lg baru kita boleh dapat bersama ye.

>> Saya nak tolong semua orang yang hidup susah dalam dunia ni kalau boleh. Kalau xdapat semua dalam dunia ni pon sape2 yang saya nampak depan mata. Owh. sangat kesian pada mereka. Bila tengok pakcik2 tua yang masih kerja berat2, rasa sangat sedih dan kesian. Tengok cerita Bersamamu ni sangat sedih kat mereka2 ni. Huuu~

>> Saya nak jaga mak and ayah saya elok2. Saya nak jadi anak yang baik dan lebih baik. Mami and dadi. I Heart You Damn much~ I was very touched by Hazira's story dalam cerita BersamaMu ni.

>> Saya nak pegi Haji ngan mak and ayah saya. Hik.Hik. I'll be prepared for this one. Soon.

>> Saya nak melancong seluruh dunia.



>> Saya nak shopping banyak2 tanpa perlu berfikir duit saya akan habis.

Shopping dan shopping dan shopping terus dan terus shopping. Wow

>> Saya nak berjalan-jalan di tepi bendang sambil angin bertiup sepoi2 bahasa, macam dalam muvi tu. Kih.Kih.Kih.
 Cam dalam cerita kat tv la plak. Hik.Hik

>> Saya nak jadi sangat pandai, kuat cam ada super power. Boleh baca banyak2 buku dengan xmengantuk, xbosan dan faham semua fakta2 yang ada dalam tu. Nak jogging 10 round and xrasa mengah lepas tu.

SuperGirl. Tengtereng. Kih.Kih.Kih. Tapi bukan la SuperGirl yang camni.


>> Saya nak dating dengan Robert Pattinson ni. Owh en RobPat, silalah ajak saya dating. Hik.Hik.Hik

He is my obsession since i watched his Twilight movie and read all the twilight saga novel. Saya suke die. Wahh.

>> Saya nak pergi tengok World Cup pastu melawat zirafah2 kat Afrika.

Lepas tengok England menang WorlCup 2010 pergi tengok zirafah2 ni plak.  

 Tunggu saya datang ye en zirafah.

>> Saya nak buat semua2 yang saya nak buat, saya nak semua2 yang saya nak. Banyak lagi sebenarnya yang saya nak.Ha.Ha.Ha. Nak.Nak.Nak.


>> Saya nak kahwin. Kih.Kih.Kih.


>> Saya rasa nak makan aiskrim sekarang pastu tido dan saya nak jadi rajin pergi kerja esok. Harap sangat saya nak rajin ke opis esok. Silalah nak ye cik Eja. Huh

Tulisan pon boleh jadi satu doa kan?

Ok.

Saya nak berhenti disini. Nak!

**Lagi satu yang saya nak. Nak balik rumah Jumaat ni. Yeay!

4 comments:

  1. eja y sgt senget...ak juge mmpunyia impian sebegitu..huhu

    ReplyDelete
  2. nini. anda memang ad d mana saje kan bg mempertikaikan tahap kelurusan ak. kihkihkih.
    Ko senget sgt gak la kan kerana juge bermimpian sebegitu. haha.Xpe la. marila same2 mendapatkan mimpian itu semua. Yeehaa~

    ReplyDelete
  3. klako pon de...riso pn de...haha...make it true yea...

    ReplyDelete
  4. satu mimpian dah xbley tercapai
    tengok England menang welkap.
    Xpe.
    Brazil, go Brazil. Yah

    ReplyDelete