Thursday, June 24, 2010

ZAman kegemilangan Amy Search

Is this a disease? Am i sick?




Ok. Xtaw pon nak tulis apa nih. Xdak Idea. K.O.S.O.N.G.
Kenapa ntah. Xtaw. Yang aku taw sekarang ni aku rasa nak tido je. Ha.Ha.Ha.
Rasa nak tido yang amat mendalam.
Sebab..xtaw lah sebab apa.

Tiba-tiba

.......

Hujan rintik-rintik
Air bergelora                                                                 
Mak bagi duit                                               
Saya ke sekolah                                                                     
3 + 3?
Saya jawab 6
Cikgu tanda right
Saya pulang ke rumah   


  Taadddaaaaa. Ini la hasilnya. Comel giler ah aku lukis. Ha.Ha.Ha




Versi aku hari ni

Hujan rintik-rintik
Tak mampu membuat air bergelora
Mak aku xbagi duit pon
Dan aku dah habes sekolah
Cikgu aku pon xpernah tanye 3 + 3 sama dengan berapa
Tapi aku taw jawapan dia 6 la. Budak darjah satu pon mesti taw.
Cikgu aku xtanda buku latihan sebab aku xhantar
Ak pon tengah pikir ni, ‘’bila la boleh balek?’’

Hik.Hik.Hik


Yang ni Pulak.

Bulat kecil-Bulat kecil Bulatlah besar
Sayang Papa sayang Mama
Selamat malam
6 x 6?
36
6 kiri 6 kanan anak beruang.




La la la la~ ~
Tetibe teringat plak kat lagu zaman kegemilangan kanak2 ni.
So I menyanyi la.

Eh2. Apa relevan or motifnya ada nombor 36 kat tengah2 tu pon ak xtaw. Mungkin tu simbolik kepada poket beruang kot. Poket BERUANG?? Sejak zaman batu bila plak beruang ada poket hah? Poket Doraemon ke Kanggaru aku taw la. Ha.Ha.Ha. Xpelah. Silalah berfikir untuk itu ya.


Pastukan terfikir, bagus gak kan lagu kanak2 camni. bukan setakat nyanyi2 je, tapi ada unsur2 ilmiah gak la kan. Ada sifir 6, 6 x 6 = 36, tambah, 3 + 3 = 6
Hasilnya dapat satu lukisan gambar muka budak pompuan and gambar anak bear yang somel sekor.
Seronok kan.
Ha.Ha.Ha.


Xpasal2 aku melukis benda2 ni kat opis hari ni. Ha.Ha.Ha.
Kalau ada orang tengok mesti pandang pelik je kat aku kot. Pastu aku pon akan pandang balek kat orang tu. Pandangan kami saling bertaut. Rasa sesaat masa terhenti. Ok, sudah2. Kih. Kih.Kih

Dan sebenarnya, gambar yg kat ats sekali tu cam xdek kne mngena jek kan. Ha.Ha.Ha. Biarkanlah.


Dan tidak lupa, Selamat Hari Khamis Dunia!

No comments:

Post a Comment