Wednesday, June 30, 2010

E.N.A.M

Hari ni 30 jun 2010, which means that its already half of year 2010, dah lebih kurang 8 bulan lebih aku grad. Jadi, meh la tengok what i've achieved along the way. Kih.Kih.Kih. Hebat ke pencapaian?

1. Dah kawen? ok. = BELOM
2. Dah kaya? Hmm. Xlagi. Kaya budi bahasa je.
3. Kerja? Uncertainty. InsyaALLAH will be certain soon.
4. Baju Raya? Xbeli lg. Ni ada kene mengena ke??? Xkot. Weu.Weu.Weu
5. Dah sedar diri? DAH. Saya dah bangun dan berada dalam keadaan SEDAR dan SEGAR sejak 6 pagi tadi.
6. Dah prepare for my wedding of the day? Belum lagi. Tema warna apa belum decide. Make up artis mana nak ambek, xtaw lagi. Nak jemput artis mana buat persembahan nasyid xsure lagi. Sape nak jadi flower girl, belum buat audition lg. Sapa nak kawen dengan saya, yang ni pon belum dikenalpasti lagi. Kah.Kah.Kah Huh.
6. Dah boleh berhenti merepek? Belum berapa berjaya lagi.

Ok. cukup la tu, sempena 6 bulan dalam 2010, kita tengok 6 perkara ni dulu. Seperti 6 rukun iman yang dihafal masa ujian kafa darjah 6. Owh, xsangka, banyak penggunaan no 6 dalam entry ini. Oleh itu, saya mengambil keputusan menamakan anak entri yang baru ini sebagai ENAM.

Keseluruhannya, Tahniah cik Eja, Teruskan usaha anda di hari2 muka. "Hari2 muka" maknanya - setiap hari muka anda kena chantek, lawa dan kachak. Teruskanlah.

9(^__^)6


6 untuk kehidupan walaupun saya sokong Kaka yang pakai jersi no 10 untuk Brazil yang adalah juara welkap tahun 2010 ini, selepas England balik ke pangkuan keluarga tersayang. Wink*

Ok.Cukup.

No comments:

Post a Comment