Thursday, May 20, 2010

hari ini hari khamis


hari ini hari apa??


haish..kan aku dah bagitau hari ini hari KHAMIS

ye..kenapa dengan hari khamis??

ada apa2 kah dengan hari khamis.

of course la ada sesuatu dengan hari khamis ini.

hari khamis mengandungi:

  1. 24 jam bermula daripada jam 12 am - 12 am hari seterusnya iaitu hari jumaat. (isi kandungan hari jumaat akn dihuraikan dalam post seterusnya bila tiba masanya. harap bersabar)
  2. kerja2 yang perlu dilakukan pada hari khamis seperti hari2 khamis yang laen
  3. apa2 je la yang anada semua mahu lakukan di hari khamis yg cerah ini..xkan la hari khamis aku kena sama dengan hari khamis korang kan..isshh..ntah hape2 je



hahaha..ok.cukup2 la gelak tu..aku taw memang sangat kelakar hari khamis ni. hahahahahaha.sdah kan aku kata jangan gelak lagi.ishh!

Dush3.ok. xyah susah2 nak lempang aku sebab aku da tumbuk diri sendiri. sama2.ye.aku taw korang nak ucapkan terima kaseh atas itu.

aku rase tujuan sebenar tulisan aku ni sepertinya sudah lari topik. aku bukannnya nak cerita apa pun.cuma aku nak bagitau yang hari ini hari khamis. maka esok adalah hari raya! ye.hari jumaat kan adalah hari raya bagi orang islam.

jadi aku nk ucapkan selamat hari khamis kepada semua dan selamat hari raya in advance untuk esok. peace =)

(semua = aku; sebab aku taw mana ada orang baca repekan aku yang erkk, bolehkah-dipanggil-BLOG-ini-??-)

No comments:

Post a Comment