Thursday, May 20, 2010

BerSUKA-seSUKA-menSUKA-kan hati

Saya rasa suka hati.. kerana kerja banyak tiada. yeay..memang patut pon aku rasa suka hati kan.kan?kan?

Kalau xpatut pun suka hati aku la nak ber SUKA hati kan.
Hati ni pun satu. suka2 die je nak bersuka2. xpasal2 aku yg suka hati sekarang. Jadi bukan salah aku la kan aku suka hati. Sebabnya aku cuma ikut apa yang hati aku suka je.
hah.hah.hah.

Disebabkan oleh HATI ak yang suka ni, maka aku post 3 entry hari ni. Lagi pula, benda-yang-dinamekan-BLOG-ini- baru je aku ciptakan tadi. Seperti seorang ibu yg baru bersalin pakaian la kiranya. Jadi benda-yang-dinamekan-BLOG-ini- bolehlah dikira sebagai pakaian baru yang baru disalinkan oleh ibu yg disebutkan sebentar tadi.

Aku agak dah aku memang mengarut. Maaf lah ya. Bukan salah aku kan? Hati aku kan tengah SUKA. Mungkin itu penyebabnya. Sekali lagi- HATI juga yang berSALAH.
Owh. Aku minta maaf ya HATI. Janji xbuat lagi dah lepas ni.

Sekali jalan-  Mahu share sesuatu:
Rasul Allah pernah bersabda: Dalam diri setiap manusia itu ada seketul daging. Jika baik daging tersebut maka baiklah seluruh anggotanya, jika buruk daging itu, maka buruklah anggotanya yang lain. Seketul daging itu adalah HATI. Jadi, marilah kita sama2 menjaga HATI agar bersih selalu ya.

p/s:berHATI2 dijalan dan ketika di hari raya @di jalan raya. =)


atau HATI ini    
yang sedang berSUKA ya??

No comments:

Post a Comment