Friday, July 2, 2010

Anda Xperlu Baca Ini. Akhir Yang Tidak Tahu Macam Mana Nak Berakhir Atau Diakhirkan

Akhirnya, Finally.

Ini bukanlah akhir kehidupan ataupun cerita pasal Akhir-cucu tok imam seksyen 18. Bukan.
Jadi apalah yang dah berakhir ni? (3 Markah)
Jawapan:
Akhirnya, hari adalah hari terakhir aku akan berada di tempat aku berada sekarang ni. Kat mana? Kat mana2 ikut suka aku la. Sebok buat apa? Ha.Ha.Ha. Kat office aku la. Today is my final day of my GEMS training here in SIRIM Berhad Shah Alam. Ok.
(Markah penuh diperolehi 5 Markah)

Standard Research and Mangement Centre SIRIM Berhad to be exact is where I have been working for the past 6 month.  I have been offered a post here, and i'll be back soon tapi......

Tapi, aku rasa sangat malu kepada diri sendiri, rasa bersalah kat Puan Saleha, and En Aziz gak, sebab aku rasa aku dah mengecewakan dieorang. Semalam Puan Saleha bgtaw kat aku yang aku nampak macam kurang ready masa interview hari tu. Owh. sangat down secara moralnya sebab aku aku rasa aku xmencapai apa yang Puan Saleha harap aku buat. Dia dah bagitaw kat aku yang aku kena prepared untuk interview tu, and bila aku dengar Puan Saleha cakap macam tu semalam, Owh, aku sangat sedih. Sooorrrryyyy sangat Puan Saleha. Saya janji yang lepas ni saya akan make sure my performance will impress you. Puan Saleha sangatlah bos yang baik. Kadang2 aku rasa dia macam mak aku je. Rasa cam nak salam cium tangan dia. Wahhh. Sebenarnya aku taw yang aku memang xberapa confident tyme interview hari tu. Mungkin aku sangat nervous. Sebab kedownnan aku tu, malam tadi aku tido awal pastu siap mimpi Puan Saleha. Owh. Xpatut. Ok. Cukuplah. Cuma nak mereleasekan tekanan dalaman ni. Xsuka rasa bersalah macam ni. Xsuka!

Ok. Xpe. Take it positively. Sila berusaha gigih pada hari2 akan datang ye Cik Eja. Ganbateh!!
Mari bergembira di hari ni dan hari2. Yeaa!


Dah berakhir. Xpayah baca. Ok?

4 comments:

  1. salam

    serius tak baca pun

    cuma saja tulis kat sini, anggap je silap post

    fenomena ke'daun'an, lumrah alam

    gejala ke'nerves'an, mende biasa

    lelama kalo ada antibodi semua tu, insyaallah imun pelan2

    gudlak

    wassalam

    ReplyDelete
  2. owh, begitulah hendaknya.
    ada x injection cam cacar air yg kne cucuk tyme kecik2 dulu utk meningkatkan kadar antibodi tu???
    hoho
    nway tq.
    dan, ok percaya! percaya yang anda xbaca. hahaha

    ReplyDelete
  3. eja ko mmg gile...top follower ko adalah qz..hahah

    ReplyDelete
  4. tasha, ko baca, ko pon gile jugak. yeayy. Haha

    ReplyDelete